Blog

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

REJESTRACJA PACJENTÓW TELEFONICZNA, OSOBISTA LUB PRZEZ OSOBY TRZECIE (PREFERUJEMY REJESTRACJĘ TELEFONICZNĄ)

PACJENTOM UDZIELANE SĄ TELEPORADY LUB PORADY OSOBISTE
W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA
PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE, EMAILEM LUB ZOSTAWIĆ DRUK Z WYKAZEM LEKÓW W PORTIERNI.

LABORATORIUM CZYNNE JEST W GODZINACH 7:00-13:00.

Skierowania, e-recepty, inne dokumenty można odebrać w portierni.
Ze względu na państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń.
Uprzejmie prosimy, by wizyty w przychodni ograniczyć do niezbędnego minimum. Lekarze rodzinni udzielają porad i przedłużają Państwu recepty na leki drogą telefoniczną lub mailową. Lekarze specjaliści udzielają porad i przedłużają recepty w formie teleporad lub wizyty osobistej.

W PRZYCHODNI OBOWIĄZUJE ZASŁANIANIE TWARZY I NOSA MASECZKĄ OCHRONNĄ.

Przed wejściem obowiązuje dezynfekcja rąk, pomiar temperatury oraz wypełnienie ankiety COVID. Starajmy się nie dotykać niepotrzebnie przedmiotów na terenie przychodni (poręcze, przyciski, klamki).
Do przychodni wchodzą tylko pacjenci. Jeśli pacjent wymaga pomocy osoby trzeciej może z nią wejść. Pozostałe osoby czekają poza przychodnią.
W przedsionku głównego wejścia mogą przebywać jednoczasowo nie więcej niż 4 osoby.

DBAJMY O WŁASNE BEZPIECZEŃSTWO I BEZPIECZEŃSTWO PERSONELU PRZYCHODNI, GDYŻ W PRZYPADKU STWIERDZENIA ZAKAŻENIA NA NASZYM TERENIE BĘDZIEMY ZMUSZENI ZAMKNĄĆ PRZYCHODNIĘ, A PERSONEL PODDAĆ PRZYMUSOWEJ KWARANTANNIE.

Liczymy na Państwa wsparcie i zrozumienie.

W związku z zagrożeniem epidemicznym oraz zgodnie z treścią ustawy z dnia 31.03.2020 r w myśl, której wszystkie badania okresowe wykonywane w ramach medycyny pracy są ważne do 60 dni od daty oficjalnego zakończenia stanu pandemii od dnia 12.10.2020 wstrzymujemy badania okresowe w naszej placówce aż do odwołania. W dalszym ciągu będziemy wykonywać badania wstępne oraz kontrolne. Bardzo Państwa przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na zrozumienie.

 

Informujemy, że posiadamy akredytację Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia (CMJ) centralnej jednostki resortu zdrowia powołanej przez Ministra Zdrowia w 1994 roku, w celu inspirowania oraz wspierania działań zmierzających do poprawy jakości usług medycznych świadczonych przez placówki polskiej opieki zdrowotnej.  

 

 


Wśród zewnętrznych metod zapewnienia wysokiej jakości świadczeń akredytacja jest najszerzej sprawdzoną na świecie i najskuteczniejszą. Jej rola we współczesnych systemach zdrowotnych polega głównie na wyszukiwaniu zagadnień, które w największym stopniu wpływają na poziom świadczeń i bezpieczeństwo pacjentów. W tych obszarach tworzone są mierzalne kryteria oceny placówek opieki zdrowotnej określonego typu np. szpitali, lecznictwa otwartego, czy zakładów opieki długoterminowej, zwane standardami akredytacyjnymi. Standardy te mają charakter dynamiczny, podlegają okresowej modyfikacji, zależnie od szybkości wywoływania pożądanych efektów. Dzięki temu spełnione jest założenie akredytacji polegające na stałym stymulowaniu do osiągania poziomu optimum, jaki wyznaczają standardy akredytacyjne. Każdorazowo wymogi standardów muszą być na poziomie możliwie wysokim, a przy tym jednak realnie osiągalnym.

Najcenniejszym elementem systemu akredytacji jest to, iż pojedyncza placówka, taka jak szpital, ma możliwość dokonania samooceny poprzez porównanie się z wzorcami dobrego postępowania jakimi są, przyjęte explicite, standardy akredytacyjne. Określenie w ten sposób własnych słabych stron pozwala osobom zajmującym się jakością na poszukiwania sposobów poprawy funkcjonujących wewnątrz jednostki procesów.

Poród rodzinny w czasie epidemii COVID-19

Osoba towarzysząca ma prawo uczestniczyć w porodzie rodzinnym mimo epidemii COVID-19. Prezes NFZ przeznaczył dodatkowe środki finansowe dla świadczeniodawców na udzielanie świadczeń w podwyższonym reżimie sanitarnym.

 

 

 

Ukraiński i rosyjski, to kolejne języki w jakich porozumiesz się dzwoniąc pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta

Od dziś dzwoniąc pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta w sprawach związanych z epidemią koronawirusa możesz uzyskać informację również w języku ukraińskim i rosyjskim.

Po połączeniu z numerem 800 190 590 i wyborze opcji „6”osoba dzwoniąca zostanie przekierowana do konsultanta posługującego się jednym z tych języków.

Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjenta jest bezpłatne, a z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem oraz obsługa w języku angielskim, rosyjskim i ukraińskim, a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego.

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta uzyskasz m.in. informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem, dowiesz się też, gdzie znajdziesz najbliższą placówkę inspekcji sanitarnej lub oddział zakaźny szpitala oraz jak się z nimi skontaktować.