Nowe zalecenia!

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

REJESTRACJA PACJENTÓW TELEFONICZNA, OSOBISTA LUB PRZEZ OSOBY TRZECIE (PREFERUJEMY REJESTRACJĘ TELEFONICZNĄ)

PACJENTOM UDZIELANE SĄ TELEPORADY LUB PORADY OSOBISTE
W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA
PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE, EMAILEM LUB ZOSTAWIĆ DRUK Z WYKAZEM LEKÓW W PORTIERNI.

LABORATORIUM CZYNNE JEST W GODZINACH 7:00-13:00.

Skierowania, e-recepty, inne dokumenty można odebrać w portierni.
Ze względu na państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń.
Uprzejmie prosimy, by wizyty w przychodni ograniczyć do niezbędnego minimum. Lekarze rodzinni udzielają porad i przedłużają Państwu recepty na leki drogą telefoniczną lub mailową. Lekarze specjaliści udzielają porad i przedłużają recepty w formie teleporad lub wizyty osobistej.

W PRZYCHODNI OBOWIĄZUJE ZASŁANIANIE TWARZY I NOSA MASECZKĄ OCHRONNĄ.

Przed wejściem obowiązuje dezynfekcja rąk, pomiar temperatury oraz wypełnienie ankiety COVID. Starajmy się nie dotykać niepotrzebnie przedmiotów na terenie przychodni (poręcze, przyciski, klamki).
Do przychodni wchodzą tylko pacjenci. Jeśli pacjent wymaga pomocy osoby trzeciej może z nią wejść. Pozostałe osoby czekają poza przychodnią.
W przedsionku głównego wejścia mogą przebywać jednoczasowo nie więcej niż 4 osoby.

DBAJMY O WŁASNE BEZPIECZEŃSTWO I BEZPIECZEŃSTWO PERSONELU PRZYCHODNI, GDYŻ W PRZYPADKU STWIERDZENIA ZAKAŻENIA NA NASZYM TERENIE BĘDZIEMY ZMUSZENI ZAMKNĄĆ PRZYCHODNIĘ, A PERSONEL PODDAĆ PRZYMUSOWEJ KWARANTANNIE.

Liczymy na Państwa wsparcie i zrozumienie.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.